מהי משכנתא הפוכה לכל מטרה בגיל 60?

משכנתאה הפוכה מאפשרות לבעלי בתים מבוגרים להפוך חלק מההון העצמי של הבית שלהם למזומן.

עבור חלק מהקשישים, משכנתא הפוכה יכולה להיות דרך מועילה להשלמת הכנסה מפרישה או לשלם עבור הוצאות רפואיות. זה גם עוזר לקשישים להימנע מהסתמכות על קווי אשראי בריבית גבוהה או הלוואות יקרות אחרות.

מה המטרה?

אם יש לך בית ויש לך הון עצמי משמעותי, משכנתא הפוכה יכולה להיות אידיאלית עבורך. הכספים מההלוואה פטורים ממס וניתן להפנות אותם לכל מטרה שתחפוץ.

לפני הגשת בקשה למשכנתא HECM (משכנתא להמרת הון ביתי), המלווים חייבים להעריך את הנסיבות הפיננסיות שלך. יתר על כן, לווים חייבים להשתתף בפגישות ייעוץ באישור HUD על מנת להשלים את התהליך.

זכאותך לכספים תלויה בגילך, בערך הבית שלך ובשיעורי הריבית הנוכחיים. יש לך שלוש אפשרויות לקבלתם: תשלום חד פעמי, תשלומים חודשיים קבועים או שניהם.

אתה יכול להשתמש בתמורה למספר מטרות, כגון החזר חובות, עזבונות מוקדמים וטיפול בבית. יתר על כן, אתה יכול להשתמש בהם כדי לכסות תיקונים בבית או לרכוש בית מגורים חדש.

לפני שמחליטים לקחת משכנתא הפוכה, כדאי לשקול היטב את האפשרויות. ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר עבורך ועלולה להשפיע על זכאותך לביטוח לאומי או לתוכניות סיוע ממשלתיות אחרות.

מהם כל הכישורים?

משכנתא הפוכה מיועדת לבעלי בתים מבוגרים, לכן חיוני להיות מודע לכישורים לפני הגשת הבקשה. הלוואות אלו עשויות לספק הכנסה פנסיה, להפחית את עלויות הדיור או לכסות הוצאות הקשורות לשיפורי הבית וארנונה.

הלוואות משכנתא הפוכה יכולות להילקח רק על ידי אנשים מעל גיל 62, המחזיקים בביתם באופן מוחלט או שיש להם מספיק הון עצמי בו כדי לזכות.

עליהם לעבור הערכה פיננסית כדי להוכיח את יכולתם לשלם ארנונה וביטוח דירה, בין היתר.

מאז 2 במרץ 2015, ה-FHA דרש מלווים HECM לעבור הערכה פיננסית. הערכה זו לא נועדה לשפוט אם מבקש יכול להתמודד עם ההלוואה; במקום זאת, הוא משמש כאישור לכך שהם אחראים כלכלית ומסוגלים לבצע את תשלומי הביטוח והארנונה שלהם לאורך כל משך המשכנתא ההפוכה.

האם יש אופציות למשכנתא הפוכה?

בהתאם לתוכנית שתבחר, משכנתא הפוכה יכולה לספק מימון למטרות פרישה, לכסות את הוצאות הדיור או לשלם עבור שיפורים נדרשים בבית. היא אף עשויה לשמש כמקור הכנסה נוסף להשלמת קצבאות הביטוח הלאומי הקיימות.

משכנתאות הפוכה מגיעות בשלושה סוגים עיקריים: קווי אשראי להון ביתי (HELOCs), ומימון מחדש במזומן. כשאתה שוקל איזו אפשרות עונה בצורה הטובה ביותר על הדרישות והיעדים הפיננסיים שלך, התייעץ עם יועץ לקבלת פרטים נוספים.

משכנתא הפוכה יכולה להיות כלי שימושי, אך ייתכן שהן לא מתאימות לכולם. לפני קבלת ההחלטה, שקול את היעדים והצרכים הפיננסיים שלך, כמו גם כיצד משכנתא הפוכה יכולה להשפיע על מקורות הכנסה אחרים או סיוע ממשלתי שאתה עשוי לקבל.

אנשי מכירות עשויים לנסות ללחוץ עליך לחתום על משכנתא הפוכה, אז היזהרו מהטקטיקות שלהם. אתה לא רוצה להיקלע לנטילת הלוואה שאינך רוצה או שתצטרך לעזוב את הבית שלך לפני שיהיה לך זמן לחסכון.

לפרטים נוספים : משכנתא הפוכה_FNX