נופש וחופשה לילדים בעלי צרכים מיוחדים

חופשה עם ילד בעל צרכים מיוחדים יכולה להיות קשה ומלחיצה. חשוב שיהיה מקום מגורים ומשאבים מתאימים כדי להבטיח חוויה נהדרת. למרבה המזל, ישנם יעדים רבים המציעים מגורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. יעדים אלה יכולים להפוך את החופשה שלך לחוויה מהנה יותר עבור כל המעורבים.

גני שעשועים התחייבו להציע פעילויות למשפחות בעלות צרכים מיוחדים. הם יכולים לספק לילדים חוויה מהנה בזמן שהם לומדים. אתר הנופש של לגולנד ופלורידה התקין פעילויות מגרות חושים. יש להם גם אזור מיוחד לילדים בקינגס איילנד, פארק שעשועים בסינסינטי. הפארק הזה זכה במספר פרסים על אזור הילדים שלו.

לחופשות דיסני יש מוניטין של אורחים עם מוגבלויות. יש להם תוכנית שנקראת שירות נגישות לנכים, שעוזרת למשפחות לתכנן את החופשות ואת זמני הנסיעה שלהן. חברת דיסני Resorts גם מציעה מגורים מיוחדים לבעלי לקויות שמיעה ויזואלית. כמה מאתרי הנופש גם מספקים מגורים לילדים עם מוגבלויות קוגניטיביות.

חופשות ASD מציעות מגוון חופשות המיועדות במיוחד לצרכים מיוחדים. הצוות ייצר חופשות מותאמות אישית למשפחות בהתבסס על בעיות חושים וצרכים תזונתיים מיוחדים. חופשות אלו מציעות תוכניות כמו צפייה בחיות בר, טיולים, רפטינג בנהר ועוד. הצוות גם יעבוד עם ההורים כדי ליצור מסלול אישי לילדם. הצוות בחופים יעבוד גם עם משפחות כדי לוודא שחופשתם מהנה ככל האפשר. הם גם מציעים מחנות לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

יעד נוסף שמציע פעילויות לילדים מכל הגילאים והיכולות הוא מרכז היכולת הלאומי בפארק סיטי, יוטה. המרכז מציע פעילויות חיצוניות שמטרתן לקדם ביטחון עצמי והערכה עצמית. הם גם מציעים רפטינג אדפטיבי בספלור של יוטה. יש להם כפר חושי הכולל תחנת מזג אוויר וסופרמרקט מדומה. יש להם גם תוכנית הלוואות צעצוע משולבת.

נסיעה עם צרכים מיוחדים עלולה להיות קשה, אך תעשיית הטיולים עושה צעדים גדולים כדי להכיל משפחות עם צרכים מיוחדים. נופש לילדים עם צרכים מיוחדים היא דרך נפלאה להתרחק מהשגרה היומיומית וליהנות מחוויות חדשות. יש יעדים רבים לבחירה, וזה חשוב לתכנן היטב לפני שאתה עוזב.

לדוגמה, ניתן למצוא מגוון של חופשות לילדים עם אוטיזם ב-The Arc, ארגון ללא מטרות רווח שדוגל באנשים עם מוגבלויות אינטלקטואליות והתפתחותיות. ישנם גם מרכזי אוטיזם מוסמכים של IBCSS. חופשה משפחתית בעלת צרכים מיוחדים יכולה להיות הזדמנות נהדרת למשפחות להתחבר ולהתחבר.

אם אתה מטייל עם ילד אוטיסט, ודא שחופשתך כוללת פעילויות שיעזרו לך להקל על המתחים. ישנן מספר ערים ברחבי המדינה בהן משפחות יכולות לתכנן חופשות ידידותיות לאוטיזם. יעדים אלה מציעים מגוון פעילויות ליהנות מהן. הם יכולים לכלול פעילויות חושיות, אומנויות ומלאכות יד, ועוד.

אם אתה שוקל לצאת לחופשה עבור ילדך, בקש מראש ותוודא שיש לך תוכנית המיועדת לילדים בעלי צרכים מיוחדים. אתה גם צריך לדעת איך לגשת למלון וכל מתקנים רפואיים בקרבת מקום. אם לילדך יש תרופות מסוימות, אל תשכח להביא אותן.