תעסוקה עם צרכים מיוחדים – אילו משרות זמינות לאנשים עם מוגבלות?

האם אתה מעוניין ללמוד על תעסוקה לבעלי צרכים מיוחדים? אם כן, קרא מאמר זה כדי ללמוד יותר על מה שמשרות אנשים עם מוגבלות יכולים לעשות. להלן כמה מהמשרות הנפוצות ביותר שאנשים עם מוגבלות יכולים להגיש בקשה אליהם. כמו כן, תלמד מדוע עליך להגיש בקשה לתעסוקה עם צרכים מיוחדים. אתה עלול להיות מופתע כמה זה יכול להיות! להלן היתרונות העיקריים של תעסוקה עם צרכים מיוחדים. לא להתקבל לעבודה זה לא קשה, וכדאי כל מאמץ.

מדוע יש להשתמש באנשים עם צרכים מיוחדים?

מעסיקים רבים אינם ששים להעסיק אנשים עם מוגבלות מכיוון שהם חוששים שעובדיהם יגיבו לרעה, והם עלולים לחשוש גם מתגובות שליליות או עמיתים לעבודה. ישנם כמה הסברים אפשריים לכך, וחלקם נראים מתקבלים על הדעת, אך מעט מחקר נעשה כדי לבדוק אותם. עם זאת, סיבות אלה אינן מספיק טובות, ועלינו לעשות יותר כדי להגדיל את שיעור התעסוקה של אנשים עם מוגבלות. להלן כמה מהסיבות לכך שמעסיקים צריכים להעסיק אנשים עם מוגבלות.

אחת הסיבות הראשונות לכך שמעסיקים מהססים להעסיק אנשים עם מוגבלות היא מכיוון שהם מניחים שהם יגרמו לבעיות. בנוסף, מעסיקים רבים מניחים שביצוע מקום עבודה ידידותי לנכות תעלה להם כסף. למרות סוגיות אלה, המדיניות הציבורית תמכה יותר ויותר בהעסקת אנשים עם מוגבלות, ומדיניות זו היא רק חלק מהמעבר החברתי לקידום עצמאות והשתתפות מלאה בחברה.

אילו משרות אתה יכול לעשות עם מוגבלות?

בעבר, ציידי משרות עם מוגבלות נחשבו כבלתי כשיר עבור כמה עיסוקים. למרבה המזל, טכנולוגיות חדשות מקלות על אנשים עם מוגבלות למצוא עבודה מספקת. חלקם יכולים אפילו לעבוד מהבית עם מחשב, שולחן כתיבה מותאם אישית וטלפון. אחרים יכולים להפוך לאמנים ולמכור את מרכולתם. כמה אנשים עם מוגבלות מוצאים הגשמה בהוראה. ולמי שטוב בכסף, יש אפילו מגוון משרות בענף המזון.

חלק מהעובדים הנכים רוצים לחזור לכוח העבודה. בעוד שמצבים הבריאותיים שלהם מנעו מהם לעבוד, רבים יכולים כעת לחזור למשרה חלקית עם ההכשרה הנכונה. עם זאת, חלקם עשויים לדרוש שינויים בשעות העבודה שלהם, לגמילה פיזית או תעסוקתית או להכשרה נוספת. חלקם אפילו רוצים לחזור למשרות הישנות שלהם. לא משנה מה הסיבות שלך, ישנן עבודות רבות זמינות לאנשים עם מוגבלות. אתה רק צריך לדעת איפה לחפש.

ישנם מגוון של ארגונים ממשלתיים ופרטיים המקדמים באופן פעיל הזדמנויות לעובדים עם מוגבלות. בארצות הברית, הממשלה, מגזר הבריאות, הטכנולוגיה ותעשיית הכספים הם כמה מהמגזרים שבהם מתקבלים בברכה עובדים אלה. מספר ארגונים, כולל מחלקת העבודה האמריקאית, מוקדשים ליצירת הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות. אם יש לך מוגבלות ואתה רוצה למצוא עבודה, שקול ארגונים אלה: הם מחפשים באופן פעיל אנשים עם מוגבלות, ומעסיקים אלה מעדיפים לעתים קרובות מועמדים לנכים.

מה לדעת על תעסוקה עם צרכים מיוחדים?

כשאתה מחפש הזדמנויות תעסוקה לילדך, אתה עשוי לתהות מה לחפש. בנוסף למציאת עבודה שמתאימה לצרכים של ילדכם, יש גם תוכניות ממשלתיות שיעזרו לכם למצוא עבודה מתאימה. מעסיקים רוצים להעסיק עובד יקר ולעתים קרובות מעוניינים להבחין באנשים עם צרכים מיוחדים שמבינים ויכולים ללמוד את התפקיד. ניסיון בעבודה והפגנת כישורי יכולת התעסוקה ישפר את הסיכוי של ילדכם לקבל עבודה טובה ולשמור על זה לטווח הארוך.

כמעסיק, אתה יכול לוודא שמשרה נגישה למישהו עם צרכים מיוחדים על ידי מתן התאמות סבירות. מתן הציוד המתאים חיוני בכדי להבטיח סביבת עבודה נוחה. הקפד לשאול את המעסיק שלך אם יש להם את ציוד המחשב המתאים לאדם עם מוגבלות. במידת האפשר, התקן קורא מסך או תוכנית ברייל. בנוסף למתן סביבת העבודה המתאימה, עליך לחקור את הדרישות להעסקת עובד עם מוגבלות.