שלטים למשרד יכולים לעשות או לשבור את העסק שלך

בחירת הסוג הנכון של שלטים למשרד יכולה לעשות את כל ההבדל בעסק שלך. תרצה לוודא שתקבל את השלטים הנכונים להראות לאנשים מה אתה עושה, אך גם תוודא שאתה לא מובן מאליו מדי.

מהם שלטי משרד?

בין אם אתה בונה משרד חדש ובין שאתה רוצה לבצע שיפורים במרחב הנוכחי שלך, שלטים למשרד הם חלק חשוב מהעיצוב הכולל שלך. הם עוזרים לחברה שלך למותג עצמה, לשפר את המוטיבציה של העובדים ולהפוך את המשרד שלך לבטוח יותר ומסודר יותר.

שילוט דלתות הוא אחד הסוגים החשובים ביותר של שלטים למשרד. זה מזהה את דייר המשרד ומעניק הוראות לחדר או לאזור הנכון. בין אם יש לך משרד יחיד או קומות מרובות, שלט הדלת הנכון יכול לעזור למבקרים ועובדים כאחד למצוא את דרכם.

סוגים נפוצים אחרים של שלטים למשרד כוללים שילוט כיווני, לוחיות לשנייה ושלטים למציאת דרך. כל סוגי הסימנים הללו עוזרים למבקרים ועובדיכם לנווט במשרדכם. בין אם אתם חברה גדולה או עסק קטן, שלטים למשרד יכולים לעזור לכם למתג את המשרד שלכם ולשפר את אופן הפעולה של החברה שלכם.

שלטי לוגו לובי הם אחד הסוגים הפופולריים ביותר של שלטים למשרד. הם יכולים להיות מיוצרים מקצף או גרפיקה של ויניל חתוך במות בלוח אקרילי ברור. לאחר מכן, ניתן להרכיב אותם על עמדות אלומיניום מוברשות.

ניתן לתכנן שלטים אלה למכשירי הזזה, מה שהופך אותם לקלים לשינוי. הם זמינים בגדלים סטנדרטיים, או שתוכלו להתאים אישית את השלטים כך שיתאימו לצרכים שלכם.

מדוע להשתמש בשלטים במשרד?

השימוש בשלטים במשרד הוא דרך נהדרת להגביר את הכרת המותג וליצור סביבה המקדמת רושם חיובי. בנוסף, שלטים למשרד הם דרך נהדרת לספק למבקרים מידע. שלטים אלה יכולים לומר למבקרים היכן הם יכולים למצוא את דרכם במשרד. הם יכולים גם לומר לעובדים היכן הם צריכים להיות ומה לעשות.

שלטים למשרד אינם תמיד הדבר הראשון שאתה חושב עליו כשאתה מעצב את המשרד שלך. אבל הם יכולים להשפיע מאוד על המראה והתחושה של המשרד שלך. הם יכולים לעזור לך לעשות רושם ראשוני טוב על לקוחות, משקיעים וצוות. הם יכולים גם לעזור לחברה שלך לתקשר את ערך המוצרים והשירותים שלה.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של שילוט הוא גרפיקה לדלתות. גרפיקה לדלתות מספקת מידע חיוני למבקרים, ומאפשרת להם להפיק את המרב מהניסיון שלהם. בנוסף, הם יכולים לעזור לך לתייג חדרים שונים. זה יכול לגרום ללקוחות שלך להרגיש יותר בבית.

שלטים למשרד מקורה הם דרך נהדרת להגדיר את מצב הרוח למשרד ולעזור לצוות שלך להרגיש יותר בבית. שלטים אלה יכולים לעזור לצוות שלך להרגיש מקצועי יותר תוך שיפור שירות הלקוחות.

שלטי המשרד הטובים ביותר הם אלה שעושים רושם על הלקוחות שלך. ניתן להשתמש בסימנים אלה לקידום מידע חשוב, להכריז על אבני דרך ולהעברת פרטים חשובים.

כיצד נעשים שלטים למשרד?

בין אם אתה סטארט-אפ קטן או חברה מבוססת, שלט משרדי עשוי היטב יכול לעשות או לשבור את העסק שלך. חברות סימנים מעצבות ומייצרות שלטים כל יום.

הדבר הראשון שאנשים רואים כאשר הם נכנסים לעסק הוא סימן. השלט ממוקם בדרך כלל על הדלת, ותפקידו העיקרי הוא לכוון את המבקרים למקום הנכון.

שלט משרדי הוא גם דרך לספר את הסיפור שלך. חשוב שההודעה שלך תהיה ברורה, ושלא תשתמש בקיצורים או לקצר את הטקסט שלך. חשוב גם שלא תשתמש בסימן גדול מדי, מכיוון שהוא יכול לגרום לפציעות.

חברות הסימנים משתמשות בתהליך שנקרא חיתוך לייזר כדי לחתוך צורות מחתיכת חומר אחת. תהליך זה מאפשר מגוון רחב של עיצובים ואפשרויות חומר. חלק מהעיצובים הללו כוללים שלטים דיגיטליים המאירים או מהבהבים.

אפשרות נוספת היא להרכיב את השלט שלך על לוח. ניתן לנקות בקלות סוג זה של שלט. זו גם בחירה טובה אם לעסק שלך יש לוח צבעים ספציפי. חומר נפוץ לשלטים המותקנים על ידי לוח הוא אקרילי, וניתן לנקות כל אות ולנקות אותם עם קלטת דו צדדית.

אם אתם מחפשים אפשרות נוחה יותר, מומלץ לשקול שלטי לובי קצף. שלטים אלה מגיעים במגוון צורות וגדלים, וניתן להציב אותם באזורים שונים במשרד. הם יכולים להיות מצופים גם למינציה לגימור מבריק.

למידע, הקליקו כאן כדי למצוא שלטים למשרד – בראשית