ייתכן שאתה תוהה מהי בקר לתחנות דלק וכיצד היא פועלת. אם אינך יודע, קרא מאמר זה כדי ללמוד עוד על היתרונות של בקרים לתחנות דלק. תלמד כיצד בקר לתחנות דלק יכולה להגדיל את היעילות התפעולית של הצי שלך ולמקסם את תאימות איפטה. אם צי הרכב שלך חווה קילומטראז גז מוגבר, ייתכן שהגיע הזמן לשקול בקר לתחנות דלק. להלן שלוש סיבות שכדאי להשקיע באחת:

כיצד פועלת בקר לתחנות דלק?

בקרים לתחנות דלק יש מספר יתרונות על פני מדדי דלק מסורתיים. קודם כל, מערכות אלה לזהות שינויים באיכות הדלק. איכות הדלק יכולה להשתנות מאוד, מה שמוביל להתמוטטות מנוע מוקדמת ותיקונים יקרים. מערכת ניטור הדלק מסייעת גם בקביעת אם מכונית מסוימת או משאית פועל על ריק. מכשיר זה מסוגל למדוד את רמת הדלק באמצעות תדר אפנון משרעת. עם זאת, הם אינם נטולי רעש כמו אותות דיגיטליים, וזו הסיבה שחלק מבעלי הצי משתמשים בהם.

בנוסף לניטור איכות הדלק, מערכות אלו יכולות למנוע גניבת עובדים, שעולה לעסקים אמריקאים 50 מיליארד דולר בשנה. טכנולוגיית ניטור דלק מסייעת לחברות לזהות נהגים חשודים, היכן הם מתדלקים והאם הם קונים דלק לשימושם האישי. בנוסף, הוא יכול לחשוף רכישות שאינן דלק. על ידי השוואת מידע זה, מנהלים יכולים לזהות אם עובדים עוסקים בגניבה או התעללות בנכסי החברה. למידע נוסף, צרו קשר עם הצוות בחברת פליספה, חברה מקוונת שמוכרת בקרים לתחנות דלק.

כדי להתקין את מערכת ניטור הדלק, יהיה עליך להתקין סוג מיוחד של חיישן. חיישן טיפוסי ישתמש דבק אפוקסי מיוחד או רצועת מתכת לדבוק בתחתית הטנק. חיבור זה צריך להיות מושלם כך שהחיישן יקבל אותות מדויקים. לבלבל יכול להשפיע על אותות קולי, אז תצטרך להימנע מהם אם יש לך מיכל דלק מבולבל. מתסכל נועדו לשלוט על זרימת של דלק ולמנוע משתכשך, אשר יכול להוביל לא מדויק מדידות.

מהי המטרה של בקר לתחנות דלק?

ניהול דלק מתייחס לסדרת תהליכים הכוללים רכישה, אחסון וניהול דלק. מטרתם של תהליכים אלה היא למקסם את יעילות המשאבים ולהפחית עלויות. מודלים שונים של תחבורה דורשים פתרונות שונים לבעיה זו. בקרים לתחנות דלק הן מרכיב חשוב בניהול הדלק, מכיוון שהן דורשות קלט של הנהג ומפיקות דוחות תקופתיים. הם גם מאפשרים למשתמש להוריד נתוני עסקאות דלק. בנוסף לניהול עלויות הדלק, ניהול דלק יכול גם למנוע גניבה ודליפה.

ניתן להשתמש בבקר לתחנות דלק לאיתור גניבת דלק, שעולה לעסקים אמריקאים 50 מיליארד דולר בכל שנה. המערכת יכולה לזהות חשד לגניבת דלק על ידי איתור מיקום הרכבים ורישום צריכת הדלק שלהם. בנוסף, ניתן להשתמש בו כדי לחשוף רכישות שאינן דלק על ידי נהגים. יתרונות אלה יכולים לעזור למנהלי צי להגדיל את הרווחיות ולבטל עלויות הקשורות לגניבת דלק. לאחר בקר לתחנות דלק יכול לעזור להפחית את הגניבה על ידי ככל 50%.

מערכת ניהול דלק היא מרכיב חיוני בכל צי. היא משתמשת בטכנולוגיית ג ' י.פי. אס כדי לעקוב אחר רמת הדלק ברכבים, ומאפשרת לבעלי עסקים ליצור גרפים להשוואה על בסיס מרחק מונע. גרפים אלה יכולים לעזור לעסקים לאתר ניקוז דלק, שיטות הונאה וזמן סרק מיותר לרכב. המערכת יכולה גם לזהות דלק דולף לתוך מיכלי אחסון. הנתונים שנאספו על ידי מערכת ניהול דלק יכולים לעזור לבעלי עסקים לשפר את יעילות הצי על ידי ביצוע העברות רכב מהר יותר.

צי הרכב שלך זקוק לבקר לתחנות דלק

מערכת ניהול דלק יכול לסייע לך למנוע תקלות יקר, למקסם את צריכת הדלק של צי הרכב שלך. מערכת ניהול דלק מתעדת כל רכישה ומיקום, מתריעה כאשר השימוש בדלק גבוה, ואפילו מדווחת על דליפות ומג ' י. תוכנת ניטור דלק יכולה גם לעזור לך לעקוב אחר דרישות התחזוקה והתיקון השוטפות של כלי הרכב שלך, כולל שילוב רשימות בדיקה יומיות. ו, בקר לתחנות דלק יכול אפילו לעזור לך להימנע התבטלות לגמרי, אשר מבזבז דלק.

השימוש במערכת ניהול דלק הוא חיוני עבור הצי שלך, כפי שהוא נותן לך מבט אובייקטיבי של השימוש בדלק כלי הרכב שלך. בעזרת נתונים אלה תוכלו ליישם תוכנית אימון נהגים, שיכולה להפחית את בזבוז הדלק ולהגדיל את עלויות התפעול. מערכת מושלמת תספק דוחות מפורטים המפרטים את השימוש בדלק בזבזני ותזהה נהגים שמבזבזים דלק. בנוסף למתן מידע מפורט על השימוש בדלק, מערכת ניהול דלק יכולה לזהות הרגלי נהיגה אגרסיביים ולזהות נהגים המשתמשים בדלק מוגזם. מד התאוצה והג ' י.פי. אס שלו יכולים גם לזהות התנהגות נהיגה אגרסיבית, כמו התחלות קשות וסטיית נתיבים.

גניבת דלק יכול לקרות במספר דרכים. גניבת כרטיסי דלק עלולה להוביל להפסדים עצומים. השימוש במערכת ניהול דלק מונע גניבת כרטיסי דלק על ידי מעקב אחר מיקום הרכב ותחנות תדלוק. זה יכול אפילו לחשב ולהקצות דלק הדרוש לטיול, כך שלא נגמר לך הדלק. בנוסף, מערכת ניהול הדלק עוקבת אחר רכישות דלק, אשר יכול להיות שימושי לשיפור תחזוקת הרכב ואת ביצועי הצי.

לפרטים נוספים על בקרים לתחנות דלק, לחצו כאן: https://www.carlog.co.il/%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%9C%D7%A7/