אם אתה תוהה כיצד לחדש את הדרכון הרומני שלך, הגעת למקום הנכון. במאמר זה נסביר היכן ניתן לחדש את הדרכון ואילו מסמכים תזדקק. לפני שנדון בתהליך, נסקור כמה מהדרישות להגשת בקשה לדרכון רומני. ראשית, אתה חייב להיות תושב רומניה. תזדקק לתעודת זהות רומנית, שתי תמונות פספורט בגודל שני סנטימטרים רבועים, והדרכון הרומני האחרון שלך. אתה גם צריך לשלם דמי עיבוד עבור חידוש הדרכון שלך.

כיצד אוכל לחדש את הדרכון הרומני שלי?

אם אתה רוצה לחדש את הדרכון הרומני שלך, תצטרך להגיש כמה צורות שונות. ראשית, עליך למלא בקשה לחידוש דרכון. זה יחייב אותך להגיש שתי תמונות שאושרו לאחרונה על ידי דרכון ומסמכי אימות, יחד עם דמי העיבוד לחידוש הדרכון. לאחר מכן, יהיה עליך לשלוח את הטפסים המלאים לקונסוליה הרומנית בלוס אנג ' לס. תהליך זה יכול להימשך עד שישה שבועות.

לאחר מכן, אתה צריך תמונה של עצמך ללוות את היישום. תזדקק לתמונה באיכות גבוהה, עם רקע לבן והפנים שלך נראות בבירור. לאחר מכן, עליך להגיש את הויזה האלקטרונית שלך, שהיא סוג היתר הנסיעה המהיר והקל ביותר. זו גם הדרך הקלה ביותר להגיש בקשה לדרכון רומני מכיוון שאינך זקוק לפגישה. ללא קשר לסיבת הטיול שלך, יש כמה דרישות שתצטרך למלא כדי להשלים את התהליך.

בין היתרונות האחרים, לרומנים יש אזרחות באיחוד האירופי, המגיעה עם הרשאות בלעדיות. אתה יכול לחיות ולעבוד בכל מקום באיחוד האירופי, כולל ישראל, ואפילו להשקיע במדינות מתפתחות. עם זאת, בעתיד הקרוב, הישראלים יצטרכו לקבל אשרה לטוס לאירופה. על ידי חידוש הדרכון הרומני שלך עכשיו, תוכל לנסוע לאירופה בקלות ובשקט נפשי.

היכן אוכל לחדש את הדרכון הרומני שלי?

על מנת לחדש דרכון רומני, אדם חייב קודם להגיש את המסמכים הדרושים. מסמכים אלה כוללים תמונה עדכנית, מאושרת, תעודת לידה והוכחת תושבות ברומניה. לאחר הגשת המסמכים הדרושים, יש לשלם דמי עיבוד לחידוש הדרכון. התהליך עשוי לארוך שבועיים בלבד, תלוי בסוג הדרכון שברשותך. התהליך פשוט, והקונסוליה הרומנית בלוס אנג ' לס יכולה לעזור לך להגיש בקשה לחידוש הדרכון שלך.

אחד המסמכים החשובים ביותר שאתה צריך עבור הנסיעות שלך הוא דרכון רומני. דרכונים הם דרך נהדרת לנסוע בינלאומית ולהוכיח את אזרחותך. קבלת דרכון לא לוקח הרבה זמן, ואתה צריך לוודא שאתה עומד בדרישות. אחת הדרישות הללו היא לצלם לפחות ארבע תמונות פספורט. אם אין לך זמן לנסוע למשרד, אתה יכול להוריד אפליקציה באופן מקוון כדי לקבל את התמונות האלה מבלי לצאת מהבית.

אם אתה אזרח רומני המתגורר בארצות הברית, עליך לעבור תהליך "השבת אזרחות" על מנת לקבל דרכון חדש. אם סבא וסבתא שלך היו אזרחים רומנים בעבר, אתה חייב להראות הוכחה לכך. אם יש לך ספקות לגבי הרקע של המשפחה שלך, אתה יכול ליצור קשר עם שגרירות רומניה באוטווה. על המועמדים להגיש את תעודת הזהות הרומנית הקודמת שלהם, טופס ייפוי כוח וארבע תמונות בגודל דרכון.

אילו מסמכים נדרשים עבור דרכון רומני?

אם יש לך דרכון רומני וברצונך לחדש אותו, יהיה עליך לספק הוכחת תושבות (תעודת לידה, תעודת זהות או מסמך אחר המוכיח מגורים), שתי תמונות פספורט אחרונות ודמי העיבוד המתאימים. במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרך גם לשלוח עותק של הדרכון האחרון שלך לקונסוליה הרומנית במדינת מולדתך. תהליך זה יכול לארוך עד חודשיים, תלוי במספר המסמכים הדרושים לך.

כדי לחדש דרכון רומני, תצטרך לספק הוכחה למעמדך האזרחי. זה יכול להיות כל דבר, החל מתעודת לידה או תעודת נישואין ועד אשרת סטודנט תקפה. אם אינך גר כרגע במדינה, תוכל גם לספק מכתב משירותי האזרחות וההגירה האמריקניים שלך המאשר את מקום מגוריך הזמני. לבסוף, יהיה עליך לספק ארבע תמונות בגודל דרכון ותעודת זהות רומנית מקורית.

אם אתה מגיש בקשה לדרכון רומני בפעם הראשונה, ייתכן שתרצה לבקר בקונסוליה של שגרירות רומניה באוטווה. שם, הקונסול אמר כי תצטרך להגיש מסמכים מסוימים. אלה כוללים תעודת לידה, תעודת נישואין, תעודת פטירה ותעודת גירושין. בנוסף, יהיה עליך להביא את הדרכון הקודם שלך (אם רלוונטי), דרכון שפג תוקפו ואשרת תושבות זמנית, אם יש לך כזה. אתה יכול גם לשלם אגרה של 80 דולר, ולהביא איתך את המסמכים המקוריים שלך.

לפרטים: חידוש דרכון רומני: BARKAN