כיצד לבחור את הטוב ביותר משלוח מהיום להיום החברה

שליחויות מהיום להיום הופך פופולרי יותר ויותר בקרב הצרכנים באינטרנט. למעשה, 64% מבני דור המילניום, 56% מבני הדור, ו -40% מבייבי הבייבי מוכנים לשלם פרמיה עבור שליחויות מהיום להיום. על פי סקר שנערך לאחרונה, רוב הצרכנים בארה ב יש ציפיות סבירות לגבי כמה זמן מוצר צריך לקחת להגיע. הם אומרים שלושה עד חמישה ימים הוא מסגרת זמן מקובלת. כשמדובר בחנויות מקוונות, זו יכולה להיות משימה מרתיעה למצוא את הטובות ביותר שיכולות לענות על הציפיות הללו.

למה משלוח מהיום להיום הוא נהדר?

משלוחים לפי דרישה הם ברכה לקמעונאים מקוונים. אבל הם לא בלי האתגרים שלהם. ניהול יוזמה כזו יכול להיות סיוט לוגיסטי, מכיוון שהוא דורש אינטגרציות בזמן אמת של מספר מערכות, ודורש רכבי משלוח מיוחדים יותר ותוכנות אופטימיזציה של מסלולים. בנוסף, שליחויות מהיום להיום יכול להגדיל את העלויות בכ – 25 אחוז ומעלה עבור קמעונאי גדול. בעוד הלקוחות אוהבים את הנוחות, זה יכול להיות השלכות שליליות עבור עסקים.

היעד עשה שליחויות מהיום להיום עדיפות, גם אם זה לא הגיוני עבור החברה. בעוד לבנים וטיט הוא עדיין ערוץ המכירות העיקרי של טרגט, החברה רכשה לאחרונה חברה בשם שיפט להציע את השירות. עם שיפט, הלקוחות יכולים לתזמן משלוח, למעט בגדים, נעליים, אמבטיה, ריהוט ובידור בלבד. וגם מותגים עצמאיים קטנים יותר הלכו בעקבותיהם. הביקוש הגובר למסירה באותו יום מחייב לייעל את הפעילות ולהשתמש בטכנולוגיה כדי לגרום לזה לקרות.

אינסטקארט, פיק ושיפט הם רק חלק מהשירותים המציעים שליחויות מהיום להיום. שירותים דומים אחרים כוללים זופרים, גרופרס, ו סוויגי. באופן כללי, אנשים מעריכים את הנוחות והיעילות של שליחויות מהיום להיום, וזה לא מפתיע כי שירותים אלה הפכו פופולריים יותר ויותר. למעשה, יותר ממחצית מכל הקונים המקוונים אומרים כי שליחויות מהיום להיום גורם להם יותר לקנות באינטרנט. אינפוגרפיקה זו ממחישה את החשיבות של שליחויות מהיום להיום ואת הנתונים הסטטיסטיים סביב השירות. נכון לעכשיו, 80% מהקונים רוצים להעביר פריטים תוך שעה או פחות.

כיצד מתבצע שליחויות מהיום להיום?

כיצד מתבצע שליחויות מהיום להיום? הרבה חברות עושות את זה, אבל לא כולן מצליחות. עסקים רבים נאבקים במשלוח לפי דרישה, שקשה להסתדר בלי אוטומציה. סוג זה של משלוח דורש אינטגרציות בזמן אמת של מערכות מרובות, כלי רכב מיוחדים ותוכנות אופטימיזציה של מסלולים. זה גם דורש כמות עצומה של תיאום בין ספקים, חברות משלוח ולקוחות. זה יכול להיות סיוט. ישנן סיבות רבות מדוע חברות מסוימות לא מצליחים משלוח מהיום להיום.

טארגט, חנות לבנים וטיט מסורתית, יש נקודה מתוקה בשליחויות מהיום להיום. טארגט השקיעה בחברת טכנולוגיה בשם שיפט, המאפשרת ללקוחות לתזמן משלוחים. אמנם שליחויות מהיום להיום אינו זמין בכל מקום, אך הוא זמין לסוגים מסוימים של פריטים, כגון ביגוד, רהיטים, אלקטרוניקה ובידור. בנוסף, מותגים עצמאיים קטנים רבים בודקים גם את אפשרות המסירה באותו יום. בסופו של דבר, הצרכנים רוצים לקבל את ההזמנות שלהם באותו יום, וזה אומר התהליך חייב להיות חלקה.

כדי להפוך את המסירה באותו יום למציאות, על העסק להיות בעל מסה קריטית של צרכנים ומשאבים כספיים מספיקים. באזורים עירוניים מאוכלסים בצפיפות, כוח הקנייה של הצרכנים צריך להיות נרחב. עם זאת, זה יגדיל את העלות של שליחויות מהיום להיום. עם מספר גדל והולך של קמעונאים המאמצים שליחויות מהיום להיום, מחירי המסחר האלקטרוני צפויים לעלות. עלות השליחויות מהיום להיום תהיה תלויה עד כמה המערכת מורכבת.

כיצד לבחור חברה עבור שליחויות מהיום להיום?

אם אתם מחפשים שליחויות מהיום להיום, בטח תהיתם כיצד לבחור חברה. בעוד לשים שליחויות מהיום להיום על הספר שלך ימשוך לקוחות, זה יוביל גם ללקוחות מתוסכלים. אנשים פשוט לא יקנו מחברה שלא יכולה לספק את החבילות שלהם בזמן, ותאבד אותם. למרבה המזל, יש כמה דרכים למצוא את החברה הטובה ביותר לשליחויות מהיום להיום.

ראשית, גלה אילו מסגרות זמן החברה מציעה. הם צריכים לציין בדף המשלוח שלהם כמה מהר הפריטים יכולים להיות מועברים. אם הם אומרים משלוח של יומיים, זה כנראה לא שליחויות מהיום להיום. כמו כן, אם החברה מציעה רק שליחויות מהיום להיום, לא סביר שזו תהיה האפשרות הטובה ביותר עבור העסק שלך. בבחירת חברת משלוחים באותו יום, גלה מה הלקוחות שלך צריכים.

מתן שירותי שליחויות מהיום להיום הוא אתגר לוגיסטי מורכב. בניגוד למסירה רגילה, שירותים לפי דרישה דורשים אינטגרציות מורכבות בזמן אמת בין מערכות מרובות. הם עשויים לדרוש רכבי משלוח מיוחדים או תוכנת אופטימיזציה של מסלולים. אם אתה רוצה שהעסק שלך ישגשג, הצעת שירותי שליחויות מהיום להיום תגדיל את המכירות שלך. על ידי התמקדות בשירות לקוחות ולוגיסטיקה, תוכל להבטיח שהלקוחות שלך יקבלו את ההזמנות שלהם בזמן.