הגן על העיניים שלך עם מחיצות מיגון קורונה פרספקס

בין אם אתה בצבא, צייד או אדם מושבע בחוץ, מחיצת מיגון קורונה פרספקס יעזור לך להגן על עיניך מפני חפצים מסוכנים. למד כיצד להכין אחד ואיך להשתמש בו.

מהי מחיצת מיגון קורונה פרספקס?

השימוש במחיצת מיגון קורונה פרספקס במשרדך הוא דרך נהדרת למנוע מזהמים מוטסים להתפשט לעובדיך. יחידות אלה מספקות מחסום פיזי כמו גם הרתעה חזותית. הם זמינים במגוון רוחבים וגדלים.

החלק הטוב ביותר הוא שלא תצטרך להחליף ריהוט שיוכל להכיל אותם. גם הם מנקים בקלות. הפרספקסק עצמו עמיד בפני טביעות אצבעות ונישואין. למעשה, ה- CDC ממליץ על שימוש במגנים פרספקסים בבנייני בתי ספר מסיבה זו ממש.

אמנם למחיצת מיגון קורונה הפרספקס עשוי להיות אורך חיים מוגבל, אך זהו פיתרון לא יקר לדאגות הבריאות והבטיחות של העובדים שלך. ניתן להרכיב את הפרספקסק אל הקיר עם ברגים או סקוטש. ניתן להגדיר את המחיצת מיגון קורונה במגוון דרכים להתאים לצרכים של כל ארגון. היתרונות של מחיצת מיגון קורונה פרספקס כוללים עלייה ביכולת הישיבה, הפחתת זמן המחלה של הצוות, שיפור בטיחות המטופלים ופחות עומס משרדי כללי. החלק הטוב ביותר הוא שניתן להעביר מגנים פרספקסים ללא הרכבה, מה שמאפשר תהליך התקנה פשוט.

המגנים הפרספקסים הטובים ביותר זמינים במגוון צבעים ועיצובים שיתאימו לצרכים שלך. תוכל למצוא מבחר של מגנים פרספקסים ברורים עם צדדים חלביים או מפוצצים חול, כמו גם מגנים עם לוח צד של 16 או 20 אינץ '.

איך מכינים מחיצת מיגון קורונה פרספקס?

השימוש במחיצת מיגון קורונה פרספקס הוא פיתרון פשוט וזול למקום העבודה שלך. ישנן אפשרויות רבות העומדות לבחירתך. אתה יכול לרכוש מחיצת מיגון קורונה מיוצר מראש או שיהיה לך התאמה אישית אחת לעסק שלך.

שימוש במחיצת מיגון קורונה פרספקס יכול להיות דרך נהדרת להגן על סביבת העבודה שלך מפני התפשטות של חיידקים ונגיפים. זה יכול גם לעזור לך לשמור על סביבה נקייה ומסודרת במקום העבודה שלך. אתה יכול להתקין את המחיצת מיגון קורונה במגוון מיקומים לאורך מקום העבודה שלך.

אתה יכול גם להשתמש במחיצות מיגון קורונה פרספקס כדי להגדיר שורה של ירק או ליצור גן אטרקטיבי. זה אידיאלי לחללי משרדים, חנויות קמעונאיות, מסעדות וחללים אחרים.

אתה יכול גם להשתמש בשומר מתעטש העשוי מפרספקס כדי להגן על אנשים מפני התפשטות התעטשות. ניתן לייצר שומרים אלה מגיליון פרספקס פשוט או שניתן לייצר מפוליקרבונט. הם גם קלים וקלים להובלה.

שומר מתעטש תלוי הוא עוד פיתרון פשוט. ניתן להציב שומרים אלה במקומות שונים ברחבי החנות, כולל דוכני קופאיות ודוכני ברכה. אפשרות זו מועילה במיוחד כאשר אתה צריך להגן על לקוחות מפני התעטשות.

אתה יכול גם להשתמש בגליון פרספקס מחודש כדי להגדיר שורות של ירק. אם אתה משתמש בסדין פרספקס משוטט או שרוט, ניתן להשתמש בו להגדרת שורה של ירק או גן אטרקטיבי.

מדוע להשתמש במחיצת מיגון קורונה פרספקס?

בין אם אתם בבית חולים או במפעל קמעונאי, קיום מחיצת מיגון קורונה פרספקס לדלפק שלכם יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הסיכון שלכם לחשיפה למחלת נגיף קורונאווי. מגנים אלה עשויים פרספקס, שהוא פלסטיק ברור, קל משקל ועמיד לנמרץ. הם קלים לניקוי, ויש להם פוטנציאל לחסום טיפות נשימה.

אתה יכול גם להשתמש ב- Plexiglass למחלקת פרטיות. Plexiglass שימושי גם במסגרות לא מסחריות, כמו למשל במשרד או בחדר ישיבות. אתה יכול גם להזמין מחיצת מיגון קורונה שיוכל להתאים לפעילות נקודת המכירה שלך.

המרכז לבקרת מחלות (CDC) ומינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית (OSHA) ממליצים לעסקים להתקין מחיצות פרספקס. מגנים אלה עשויים פרספקסק ברור וקלים לניקוי. הם גם אמצעי בקרה הנדסי טוב. ניתן לחטא אותם עם פתרונות מבוססי אמוניום מדוללים.

בעוד ש- CDC ו- OSHA ממליצים על מגנים אלה, חשוב להבין שהם אינם מחליפים מסכות או ציוד מחיצת מיגון קורונה אישי. במקום זאת, הם תוסף.

סיבה טובה נוספת להשתמש במחיצת מיגון קורונה פרספקס היא שקל להתקין. אם אתה מסעדה, אתה יכול להקים מחסומי פרספקס סביב אזור הבר שלך, דלפק הקבלה ותחנת הקופאית.

לבסוף, מגני פרספקס פחות יקרים מסוגי מחסומים אחרים. אתה יכול להשיג מגני פרספקס בגדלים וסגנונות בהתאמה אישית.