צעד חשוב אחד לפוליש המכונית שלך הוא לוודא שהאזור כולו יבש. ניתן להשיג זאת באמצעות מגבת מיקרו-סיבים באיכות גבוהה. ברגע שהמכונית יבשה לחלוטין, תוכל להתחיל את הצעד הבא בפוליש. צעד אחד נקרא ”תיקון שלב 1” ובדרך כלל דורש סוג אחד של כרית פוליש. אולם אם התיקון חמור יותר, נדרשים שני צעדים. בכל מקרה, עדיף להתחיל בקטן ולהתקדם לאזורים גדולים יותר ככל שאתה הולך.

כמה ערכות פוליש מכוניות יש כיוונים בשלבים שאתה יכול לעקוב אם אתה מתחיל. אם אתה מתחיל, תתחיל להשתמש בשלב 1 ואז תעלה לשלב 2. כמה ערכות פוליש ממליצות לך להתחיל עם שלב 2 ולעלות לשלב הסופי אם יש לך מכונית בצבע בהיר יותר. למרות שהשלב האחרון אינו הכרחי אם המכונית שלך כהה יותר מלבן, היא תניב תוצאות מרשימות יותר.

צעד שני בפוליש המכונית שלך הוא הפעלת מגן. הפולנים אינם מגנים על פני השטח; זה רק משפר את זה. מוצרי הגנה, כגון וולפגנג דיפ גלוס צבע 3.0, יכולים לעזור לך להגן על הגימור. בחירת מגן מתאים תעזור לך להימנע מהידרדרות עתידית של הצבע שלך.

מעיל המגן הברור הוא השכבה העבה ביותר של צבע על המכונית שלך. הוא מגן על הצבע מפני דעיכה ושריטות. עם זאת, שריטות עמוקות יכולות לחדור את הפריימר ולגרום לקורוזיה. מכוניות מצופות ניקל כדי לשפר את עמידות הקורוזיה, אבל הגרסה המודרנית היא לא כבדה. זו עדיין בחירה מצוינת לתחזוקה שגרתית. אז מה ההבדל בין פוליש מכוניות להרכבה? התשובה טמונה במצב הצבע של המכונית שלך. פוליש לרכב הוא האפשרות הטובה ביותר עבור המכונית שלך רק אם יש לה שריטות אור וחימצון.

כאשר נעשה נכון, תהליך פוליש רכב יוסיף לזרוח לצביעה שלך. תהליך הפוליש יסיר כל שריטות ומזהמים מלוכדים מהמעיל הברור של המכונית שלך. השלב האחרון הוא ליישם שעוות מכונית או איטום. פולני יגן על הצבע מפני שריטות ובוץ, ויאריך את חיי הצבע של המכונית שלך. התהליך הזה חשוב, אבל הוא יכול גם להזיק למעיל הברור של המכונית שלך.

הפוליש ללא תרכובת לא יסיר שריטות עמוקות, אלא יוסיף ברק לגימור המכונית ויסייע להגן על הצבע. ‏ תרכובת השפשוף גם תסיר את האובך על צבע המכונית שלך. תרכובת שמסירה את המעיל תקטין את המראה של שריטה, ואילו פוליש ללא תרכובת לא. הברקה ללא תרכובת תסיר יותר צבע, בעוד הברקה עם תרכובת תסיר שריטות ותגרום לצבע להיראות תוסס. התרכובת צריכה להיות מיושמת רק לאחר הערכת הסכנה של הצבע.

כדי להגן על גימור המכונית ולמנוע שריטות, עליך לשטוף אותה בקביעות. אתה צריך להשתמש בשטיפת מכוניות איכותית, מפרט חימר, ופוליש איכותי שאינו מחוספס שלוש עד ארבע פעמים בשנה. אם אין לך זמן לעשות את זה, אתה צריך לשקול לשכור שטיפת מכוניות מקצועית. כך תוכל להיות בטוח שהמכונית שלך תיראה כמיטבה כשתחזור אליה. זה יאריך את חיי הגימור של המכונית שלך.

לאחר שאתה מנקה את המכונית בשטיפת מכוניות, אתה יכול למרוח שעווה על גבי השעווה כדי לקבל את הברק הרצוי. בעוד השעווה מגינה על הצביעה של המכונית שלך מפני חמצון ונזקים אחרים, הפולנים יכולים להסיר פגמים. שעוות מכונית טובה גם מגן על הצבע שלך מפני מזהמים באוויר. וזה מונע חמצון. לכן שעווה זה דבר חשוב. זה גורם למכונית שלך להיראות נהדר.